Nieuwe Need for Speed kiest voor een mix van fotorealisme en anime elementen

Need For Speed

Het is nog even wachten op de nieuwe Need for Speed maar als alles goedkomt, dan mogen we de game nog dit jaar (november) verwachten. Al stellen we ons nu wel vragen bij de geruchten die opduiken omtrent de tekenstijl.

Als we de betrouwbare Jeff Grubb mogen geloven dan zou Need for Speed, of op zijn minst de studio, kiezen voor een combinatie van fotorealisme, wat betreft de auto’s en de omgeving, en anime/cartoony wat betreft de speciale effecten zoals rook en vuureffecten.

Het zal fotorealistisch zijn, maar het zal ook anime-elementen bevatten,” zei Grubb hierover in een nieuwe aflevering van zijn Grubbsnax-podcast.

Voorts wist Grubb ook te vertellen dat de game ons meeneemt naar een fictieve versie van Chicago die door het leven zou gaan als Lake Shore City. Ook Autolog en het pimpen van je wagen zijn terug zei hij in zijn show.

Autolog is terug voor de multiplayer, je kunt alle onderdelen van je auto aanpassen, dat is terug,” zei hij.

Benieuwd wat dat gaat geven allemaal, en of de fans hier pap van lusten…

Gepubliceerd door Praga

De ouderdomsdeken van Pragalicious maar daarom zeker niet minder delicious dan het jonge grut van de crew. Wilde als kleine jongen een console kopen maar mocht niet van zijn papa. Dus sprak hij de gevleugelde woorden "Later als ik groot ben koop ik het allemaal zelf" Als jonge snaak was hij met zijn korte broek, witte sokken en sandalen vaste klant bij de lunaparken aan zee en op de kermis. Raakte in de ban van Snake en Pong, ging al snel door naar Quake, Hexen, Doom, Wolfenstein 3D en Delta Force. Maar de grote game changers waren Quake 3 Arena (1999) en Unreal Tournament (1999). Praga beweert trouwens dat hij het buitenechtelijke (of moeten we buitenaardse zeggen) kind is van Indiana Jones en Lara Croft. We zullen hem maar in zijn geloof laten... (of tijdig zijn medicatie geven)

Eén opmerking over 'Nieuwe Need for Speed kiest voor een mix van fotorealisme en anime elementen'

  1. Hmmm… klinkt eerder alsof men bezig is over een onafgewerkte engine ofzo met placeholders.
    Nu het allemaal Unreal Engine 5 gaat luiden (en al luidt), vrees ik dat de ontwikkelaars hun handen vol zullen hebben om te concurreren.
    Ik vrees voor hen dat het er op of over zal zijn. Gelukkig zijn graphics niet alles…

Reacties zijn gesloten.