Nog een dikke drie weken en dan lanceert Nintendo de langverwachte remakes van de iconische Pokémon Diamond en Pearl games.
In een nieuwe trailer laten Nintendo en ontwikkelaar Ilca ons kennismaken met Team Galactic. Dit is een team van slechteriken die het gemunt hebben op je Pokémon en er alles aan zullen doen om je avontuur te dwarsbomen.
Pokémon Brilliant Diamond en Shining Pearl zijn vanaf 19 november exclusief verkrijgbaar op Nintendo Switch.
Ontdek meer van Pragalicious
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.



