Ontdek de nieuwe en verbeterde gameplay van NBA 2K23

Hoe maak je een game elk jaar weer net dat ietsje beter? Door naar de feedback van de spelers te luisteren en die feedback natuurlijk te implementeren in de game. Dat is zeker het geval voor NBA 2K23, een game die er jaar na jaar in slaagt zijn hoge standaard te bewaren.

2K Sports introduceert bij NBA 2K23 een heleboel nieuwe gameplay-innovaties om de competitie-intensiteit in alle facetten op te voeren, waaronder: 

  • Schieten: De belangrijkste verandering van dit jaar is de toevoeging van schietattributen, die elk kenmerkend jump shot zijn eigen unieke schietstatistieken geven die helpen de effectiviteit ervan te bepalen. Er zijn ook vijf nieuwe schietmeters om uit te kiezen, met 15 meer die kunnen worden vrijgespeeld door Seizoenen in het komende jaar;
  • Pro Stick Verbeteringen: Nieuwe Gesture Combos zijn toegevoegd aan de Pro Stick, waardoor er veel nieuwe wapens voor zowel schieten als balbehandeling voor spelmakers zijn geïntroduceerd. Dunken heeft ook nieuwe commando’s gekregen, zodat spelers precies zo dunken als ze willen zonder per ongeluk een onverwachte skill dunk af te vuren;
  • Skill Moves & Adrenaline Boosts: Nieuwe gebarencombo’s geven spelers nog meer balbehandelings- en schietopties voor hun aanvallende arsenaal. Daarnaast is een nieuwe functie om overdribbelen te voorkomen het concept van Adrenaline Boosts. Boosts worden verbruikt elke keer dat een speler een harde go of explosieve sprint uitvoert, en zodra hun drie boosts op zijn, zullen spelers merken dat hun snelheid en versnelling aanzienlijk afnemen voor de rest van het bezit;
  • Verdediging: Verdedigende gameplay bevat grote updates gericht op het creëren van meer realistische on-ball verdediging en het blokkeren van schoten, evenals steals en bal strips. Dit jaar zijn de blokkeringen realistischer geworden, wat leidt tot meer voorspelbare uitkomsten, waarbij de juiste spelers de juiste stops maken als ze hun blokpogingen goed timen. Er is ook een duidelijke verbetering in balbeveiliging voor goede dunkers, en nog veel meer; 
  • Badges: Introductie van een gloednieuw gelaagd badgesysteem voor spelers op PlayStation® 5 (PS5™) en Xbox Series X|S. Er komen 16 badges per vaardigheidscategorie: acht in Tier 1, vier in Tier 2 en vier in Tier 3, met als basisidee dat spelers een bepaald aantal badges in de lagere tiers moeten uitrusten voordat ze badges in de hoogste kunnen uitrusten;  
  • Overnames: Terwijl de primaire en secundaire Overnames hetzelfde blijven van vorige spellen, is Team Takeover opnieuw ontworpen. Team Takeover werkt als een coöperatief team systeem met het hele team dat een enkele meter deelt. Het nieuwe ontwerp is veel logischer en geeft beter weer wat het betekent om als team samen te werken en het spel als een eenheid over te nemen;
  • AI Gameplay: PS5 en Xbox Series X|S spelers zullen verbeterde AI balbehandeling, pick and roll uitvoering, verdedigende tendensen, en coaching beslissingen opmerken. 

Gepubliceerd door Praga

De ouderdomsdeken van Pragalicious maar daarom zeker niet minder delicious dan het jonge grut van de crew. Wilde als kleine jongen een console kopen maar mocht niet van zijn papa. Dus sprak hij de gevleugelde woorden "Later als ik groot ben koop ik het allemaal zelf" Als jonge snaak was hij met zijn korte broek, witte sokken en sandalen vaste klant bij de lunaparken aan zee en op de kermis. Raakte in de ban van Snake en Pong, ging al snel door naar Quake, Hexen, Doom, Wolfenstein 3D en Delta Force. Maar de grote game changers waren Quake 3 Arena (1999) en Unreal Tournament (1999). Praga beweert trouwens dat hij het buitenechtelijke (of moeten we buitenaardse zeggen) kind is van Indiana Jones en Lara Croft. We zullen hem maar in zijn geloof laten... (of tijdig zijn medicatie geven)

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: