Ontwikkelaars Battlefield 2042 laten volgende stappen zien op het gebied van mapdesign

Vandaag heeft DICE een nieuwe Battlefield 2042-blog gepubliceerd, waarin dieper wordt ingegaan op feedback van de community met betrekking tot maps en er worden voorbeelden gegeven van de manieren waarop het team belangrijke feedbackpunten implementeert. 

Naast screenshots van wijzigingen die worden aangebracht in de Kaleidoscope- en Renewal-maps, gaat de blog tevens over wijzigingen in mapdesign-filosofie die het team aanbrengt in respons op de community.

Je leest er alles over in deze uitgebreide blog.

Gepubliceerd door Praga

De ouderdomsdeken van Pragalicious maar daarom zeker niet minder delicious dan het jonge grut van de crew. Wilde als kleine jongen een console kopen maar mocht niet van zijn papa. Dus sprak hij de gevleugelde woorden "Later als ik groot ben koop ik het allemaal zelf" Als jonge snaak was hij met zijn korte broek, witte sokken en sandalen vaste klant bij de lunaparken aan zee en op de kermis. Raakte in de ban van Snake en Pong, ging al snel door naar Quake, Hexen, Doom, Wolfenstein 3D en Delta Force. Maar de grote game changers waren Quake 3 Arena (1999) en Unreal Tournament (1999). Praga beweert trouwens dat hij het buitenechtelijke (of moeten we buitenaardse zeggen) kind is van Indiana Jones en Lara Croft. We zullen hem maar in zijn geloof laten... (of tijdig zijn medicatie geven)