Dan heb je eindelijk GTA Trilogy: Definitive Edition op je pc geïnstalleerd, wil je de game opstarten, en blijkt dat die niet speelbaar is op pc. Tja, dan sta je daar schoon… (En nee dit is geen grap)
Blijkt namelijk dat Rockstar besloten heeft om de online diensten van de Rockstar Games Shop en hun launcher offline te halen. Met als gevolg dus dat zowel de shop als de game niet bereikbaar/speelbaar/onbeschikbaar zijn.
Rockstar liet via hun social media weten dat de Launcher “tijdelijk offline is voor onderhoud”. De studio doet zijn uiterste best om de problemen asap te verhelpen en bedankt de fans alvast voor hun geduld.
Tja, daar zijn we vet mee… Konden ze dat onderhoud niet eerder doen?
Ontdek meer van Pragalicious
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.



