Death Stranding Director’s Cut gameplay trailer toont nieuwigheden

Death Stranding

Op de Gamescom Opening Night gisterenavond kregen we de eerste gameplaybeelden te zien van Kojima’s Death Stranding Director’s Cut. Deze lieten heel wat nieuwigheden zien, zowel op het vlak van content als gameplay.

Kojima komt niet zomaar met een ‘gewone’ director’s cut. Hij en zijn team deden hun best om heel wat nieuwigheden op het vlak van content en gameplay toe te voegen die ons leven in het spel wat aangenamer moeten maken.

Zo beschikken we over een aantal nieuwe wapens, waaronder een master gun, is er een schietstand om te oefenen met ons nieuw wapentuig, gloednieuwe missies, kunnen we boss fights herspelen, is er een relaxruimte om te chillen na een vermoeiende wandeling en beschikken we over een zogenaamde buddy bot die ons helpt pakjes te dragen.

Ook kunnen we rekenen op een Fragile Circuit-racebaan en een ramp die ons helpt met de motor over ravijnen te springen.

Je ziet het allemaal in onderstaande video.

Gepubliceerd door Praga

De ouderdomsdeken van Pragalicious maar daarom zeker niet minder delicious dan het jonge grut van de crew. Wilde als kleine jongen een console kopen maar mocht niet van zijn papa. Dus sprak hij de gevleugelde woorden "Later als ik groot ben koop ik het allemaal zelf" Als jonge snaak was hij met zijn korte broek, witte sokken en sandalen vaste klant bij de lunaparken aan zee en op de kermis. Raakte in de ban van Snake en Pong, ging al snel door naar Quake, Hexen, Doom, Wolfenstein 3D en Delta Force. Maar de grote game changers waren Quake 3 Arena (1999) en Unreal Tournament (1999). Favoriete genres (MMO)RPG, shooters en adventure games. Praga beweert trouwens dat hij het buitenechtelijke (of moeten we buitenaardse zeggen) kind is van Indiana Jones en Lara Croft. We zullen hem maar in zijn geloof laten... (of tijdig zijn medicatie geven)