fbpx

Het parkbeheer staat centraal in nieuwe Park Beyond gameplay trailer

Park Beyond

Met het mooie weer breekt ook het moment weer aan waarop we massaal pretparken bezoeken. En wat is er dan voor de liefhebbers plezanter dan hun eigen pretpark te ontwerpen en te beheren?

Na de campagne van de game, de kleurrijke cast en het concept van impossification, staan in de nieuwe trailer alle mogelijkheden en middelen centraal die de spelers tot hun beschikking hebben om van hun bedrijf een succes te maken.

Hoe werken winkels en hun inventaris? Wat zijn de behoeften van de bezoekers? Hoe zit het met het personeel? Al het strategische is toegankelijk in specifieke tabbladen om in de gaten te houden, voor een veilig, leuk en winstgevend park.

Gepubliceerd door Praga

De ouderdomsdeken van Pragalicious maar daarom zeker niet minder delicious dan het jonge grut van de crew. Wilde als kleine jongen een console kopen maar mocht niet van zijn papa. Dus sprak hij de gevleugelde woorden "Later als ik groot ben koop ik het allemaal zelf" Als jonge snaak was hij met zijn korte broek, witte sokken en sandalen vaste klant bij de lunaparken aan zee en op de kermis. Raakte in de ban van Snake en Pong, ging al snel door naar Quake, Hexen, Doom, Wolfenstein 3D en Delta Force. Maar de grote game changers waren Quake 3 Arena (1999) en Unreal Tournament (1999). Praga beweert trouwens dat hij het buitenechtelijke (of moeten we buitenaardse zeggen) kind is van Indiana Jones en Lara Croft. We zullen hem maar in zijn geloof laten... (of tijdig zijn medicatie geven)

Ontdek meer van Pragalicious

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder