Nieuwe features scheuren voorbij in F1 22 gameplay features-trailer

F1 22 Formula 1 2022

Vandaag hebben Codemasters en Electronic Arts de gameplay features getoond die we kunnen verwachten bij de release van F1 22 op 1 juli.

Het raceweekend is volledig opnieuw vormgegeven en brengt extra spanning met zich mee vanaf het moment dat de coureurs het circuit betreden voor het 2022 FIA Formula One World Championship. Spelers krijgen controle over de revolutionaire auto’s van dit seizoen met verbeterde physics en vernieuwde aerodynamica.

Daarnaast kunnen zij F1 Sprint ervaren en meeslepende momenten tijdens de racedag beleven in de vorm van formation laps, safety car-momenten en pitstops. De Pirelli Hot Lap met acht supercars voegt een nieuwe dimensie toe aan de circuits van dit seizoen, waaronder updates in Spanje, Australië en Abu Dhabi, en het debuut van de Formula 1 Crypto.com Miami GP. 

Om nieuwe spelers op weg te helpen heeft Codemasters Adaptive AI aan F1 22 toegevoegd. Deze feature zorgt ervoor dat de race-ervaring wordt aangepast naar het niveau van de speler, waardoor deze altijd competitief kan racen ongeacht zijn ervaring in de game.

Dankzij de toevoeging van accessible handling hebben spelers de mogelijkheid om verschillende complexe elementen van het racen weg te halen en de moeilijkheidsgraad tegen het einde van de race weer op te schroeven.

Het verbeterde Practice Programs moedigt spelers aan om circuits beter te leren kennen met behulp van verbeterde visuals op de baan. Zo worden zij geholpen bij het neerzetten van nog betere rondetijden om uiteindelijk een plek op het podium te bemachtigen. 

Gepubliceerd door Praga

De ouderdomsdeken van Pragalicious maar daarom zeker niet minder delicious dan het jonge grut van de crew. Wilde als kleine jongen een console kopen maar mocht niet van zijn papa. Dus sprak hij de gevleugelde woorden "Later als ik groot ben koop ik het allemaal zelf" Als jonge snaak was hij met zijn korte broek, witte sokken en sandalen vaste klant bij de lunaparken aan zee en op de kermis. Raakte in de ban van Snake en Pong, ging al snel door naar Quake, Hexen, Doom, Wolfenstein 3D en Delta Force. Maar de grote game changers waren Quake 3 Arena (1999) en Unreal Tournament (1999). Praga beweert trouwens dat hij het buitenechtelijke (of moeten we buitenaardse zeggen) kind is van Indiana Jones en Lara Croft. We zullen hem maar in zijn geloof laten... (of tijdig zijn medicatie geven)

%d bloggers liken dit: