Op 4 december om 22u00 viel het doek over Chapter 2 van Fornite. Ik ging als The Mandalorian de strijd aan met de Cube Queen om zo samen met een pak andere gamers het Fortnite-eiland te proberen redden.
In onze strijd kregen we hulp uit onverwachte hoek en onze reddingsactie kan je hier herbekijken.
Smakelijk!
Ontdek meer van Pragalicious
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.



