Dat je Resident Evil Village speelt op pc of console, en dit met alle audiovisuele toeters en bellen, dat kan ik zeker begrijpen. Maar op iPad en iPhone? En toch is het zo want de game komt binnenkort naar iOS zo blijkt.
En je hoeft zelfs niet al te lang meer te wachten als je dat zou willen proberen. Als je in het bezit bent van de gloednieuwe iPhone 15 Pro of iPhone 15 Pro Max, kun je Village al vanaf 30 oktober spelen vanaf je handheld.
Als je in het bezit bent van een iPad Air of iPad Pro met een M1-chip of beter, kun je Resident Evil Village ook spelen vanaf je Apple apparaat, zij het met een groter scherm!
En dat is niet alles want volgens bepaalde bronnen zouden we later ook aan de slag kunnen met Resident Evil 4 Remake op diezelfde toestellen.
Ontdek meer van Pragalicious
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.



