NBA 2K22 onthult nieuwe gameplay innovaties

2K gunt ons vandaag een blik op de gameplay-updates voor NBA 2K22. Reken hier op details over een ambitieuze lijst met functies, waaronder snellere gameplay, strakkere en meer responsieve bewegingen, meer op vaardigheden gebaseerde aanvallen, veranderingen aan de player builder, en nog veel meer.

Waar mogen de fans zich zoal aan verwachten? We lijsten het hieronder even op voor jullie:

• Verdediging en verdedigende AI: volledig vernieuwde systemen voor het verijdelen en blokkeren van schoten, een belangrijke update van de fundamentele verdedigingsrotaties en nog veel meer;

• Dribbelen: Spelers krijgen een uniek gevoel en ritme bij het passen, een aanzienlijk hoger algeheel tempo en veel strakkere controle bij het navigeren over het veld, en nog veel meer nieuwe combo’s, cancels en bewegingsketens;

• Post Play: Upgrades benadrukken veel nieuwe content, waaronder nieuwe bewegingen en een nieuw arsenaal aan back-to-basket-moves;

• Schieten: Er is een nieuwe schotmeter die zich dynamisch uitbreidt als spelers kwalitatief goede schoten nemen met goede schutters, maar krimpt als er veel tegenstand is, als ze met een laaggewaardeerde schutter schieten, of als ze vermoeid zijn. NBA 2K22 legt meer nadruk op Shot IQ, wat betekent dat de teams die werken voor open kansen en slimme schoten nemen veel meer succes zullen hebben dan de teams die slechte schoten forceren;

• Afwerken: Naast een focus op het creëren van meer vaardigheden voor het afwerken aan de ring, kunnen spelers ook hun dunkrepertoire volledig aanpassen met een gloednieuwe Dunk Style Creator;

• Builds, Badges & Takeover: Aanpassingen om meer gebalanceerde builds te maken, en een verhoging van het totale aantal badges naar 80, bieden spelers vele manieren om invloed uit te oefenen op de game. Daarnaast introduceert NBA 2K22 voor PlayStation 5 en Xbox Series X|S consoles Takeover Perks*, die je kunt vrijspelen om je bestaande Takeover-mogelijkheden te versterken.

Gepubliceerd door Praga

De ouderdomsdeken van Pragalicious maar daarom zeker niet minder delicious dan het jonge grut van de crew. Wilde als kleine jongen een console kopen maar mocht niet van zijn papa. Dus sprak hij de gevleugelde woorden "Later als ik groot ben koop ik het allemaal zelf" Als jonge snaak was hij met zijn korte broek, witte sokken en sandalen vaste klant bij de lunaparken aan zee en op de kermis. Raakte in de ban van Snake en Pong, ging al snel door naar Quake, Hexen, Doom, Wolfenstein 3D en Delta Force. Maar de grote game changers waren Quake 3 Arena (1999) en Unreal Tournament (1999). Favoriete genres (MMO)RPG, shooters en adventure games. Praga beweert trouwens dat hij het buitenechtelijke (of moeten we buitenaardse zeggen) kind is van Indiana Jones en Lara Croft. We zullen hem maar in zijn geloof laten... (of tijdig zijn medicatie geven)